Rejestry i ewidencjeW Urzędzie prowadzone są następujące centralne rejestry:
1. Rejestr uchwał Rady Gminy. 2. Rejestr skarg i wniosków. 3. Rejestr wydanych upoważnień. 4. Rejestr zarządzeń Wójta. 5. Rejestr zawartych umów.
Zasady udostępniania w/w rejestrów określają art 10 i następne ustawy z dnia 6 września 2001 r. - o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.Nr 112, poz. 1198), art. 73-74 kodeksu postępowania administracyjnego oraz paragrafy 73-77 Statutu Gminy.
Prowadzone ewidencje:
1. Ewidencja ludności. 2. Ewidencja działalności gospodarczej.
Archiwum
Archiwum zakładowe działa na podstawie ustawy z dnia 14.07.1983 r. - o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 171, poz. 1396). W zasobach achiwum przechowywane są materiały wytworzone przez komórki organizacyjne Urzędu Gminy, materiały likwidowanych podległych jednostek organizacyjnych oraz akta przejęte. |